برای پسرم مارتین

این پسر من انگار یک کم شیطونه!!

1389/12/7 19:15
نویسنده : مامان نازنین
350 بازدید
اشتراک گذاری
به بابائی میگم من چیکار کنم از دست این مارتین؟ نه میذاره پیشبندشو ببندم، نه میذاره دستشو پاک کنم و نه میذاره پوشکشو عوض کنم!!! برای هر کاری تقریبا با هم کشتی‌ میگیریم تا اون کار انجام بشه!!و کاری که قراره ۵ دقیقه‌ی تموم بشه با مقاومت و مخالفتهای پسرک ما ۱۵ دقیقه طول میکشه !!! به نظر میرسه از هر چیزی که مارتینو بگیره و مزاحمتی براش ایجاد کنه بیزاره و جالب اینکه به سختی‌ مقاومت می‌کنه تا جلوی اون کارو بگیر و از انجامش جلوگیری کنه!و به هیچ عنوان کوتاه نمیاد!نمیدونم این رفتار رو همهٔ کودکان ۱ ساله دارن یا نه ؟!این واکنش‌ها مامان نازنین رو نگران می‌کنه از آینده مارتین با  روبرو شدن با قیدو بندهای زندگی‌ ! من امیدوارم که مارتین یاد بگیره نسبت به خوبیها واکنش خوب داشته باشه  و کمتر سر سختی‌ نشون بده!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا (مامان النا)
7 اسفند 89 16:51
سلام گل پسر شیطونمعلومه حسابی مامانت رو اذیت میکنی ایشالله همیشه سالم باشی و شیطونی کنی اما مامانت رو اذیت نکن یه بوس و یه گل از طرف النا
aroosha.artin
7 اسفند 89 18:16
سلام چه پسر خوشگلو نازززززززی